13 december - LUCIA

nu börjar det närma sig jul och mycket snö har kommit!
jag vaknade ett idag, jag tror jag banne mej sov 12 timmar inatt, skit skönt!
igår bakade jag pepparkakor med mossan och mormor, sen var jag hemma vid mormor och såg på idol.
när jag kom hem satt jag på gossip girl och bölade, ovanligt? nej.

i torsdags sov jag och loovis över vid Pernilla, vi fyndade på rusta, käkade, sjöng och danska lossXD
skönt med sovmorgon igår även fast det blev ganska sent! i skolan har vi hållt på mej våra kollektioner förfullt.

idag ska jag tvätta oc städa runt lite. sen ikväll kl 6 äre lucia i skäve så jag vill dit och se på lovisa och martina som ska va med!:)
imån vet jag int vad jag ska göra men på kvällen äre lucia i borlänge, andrea i vår klass simmar, så det blir nån slags lucia i vattnet! låter skit kul så det ska jag,lovisa och pernilla se på tror jag!:)

nej nu ska jag gå. hare bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback