FREDAG-LÖRDAG

GOD KVÄLL! äntligen hemma efter en plågsam tågfärd hem från stockholm. men jag och emma fick roa oss så gott det gick genom att sitta och rimma, sjunga kassa låtar jätte högt, posa med skyltar, klaga på SJ OCH gö fula grimarser. ja det gick ju ganska fort iaf och ja, vi fick ju iaf sitta från avesta!

det är det andå jag har att klaga på de här dagarna, förutom att jag har lite ont i foten efter jag gått med mina decimeterklackar, men det får jag skylla mej själv att jag gjorde!:)

Det var iaf super trevligt i estocolmo! shopping, donken, snack,spel, biljard, pepparkaksbakning/ätning och MYCKET skratt,sång, snusk och (SKRIIK)!

jag  fick då med mej lite julklappar hem iaf fast det blev lite clothes till mej själv också, man måste ju unna sig när man är i huvudstaden!

haha jag duschade direkt när jag kom hem och ser att pappa bytt duschslang, inge konstigt tänker jag och slår på vattnet, då lyser vattnet i blått,sen grönt och rosa, hahaa det tycker jag var as fränt , visste inte att det fanns sånna varianter med lampor i olika färger!:P kanske en rolig julklapp att ge bort?

 nej nu tänker jag sätta mej vid tvn och sen se på britney spears dokumentär, det tycker jag ska bli intressant att få se vad hon har att säga om hur hon bettet sig under de senste åren, kan ju bli kul! dock börjar den inte förens halv 11 så jag får hitta på nått annat solong!
CIAO


ozzy spelet! lika kul varje gång!:P

bakdags!

sen kom åke på besök för lite mjölk som lina jättegärna ville mata han med!;)

emiis!

emmas bakverk!

linis och marre!



EMMRAn!

EMMRA, BLING QUEEN!


Kommentarer
Postat av: Lina

haa fy fan vilken bild på mig ! ta bort den ! ;P

trvligt att ni kom! riktigt skoj, det måste göras om igen! <3

Postat av: emmmaaa

jävla bög-ÅKE han snatta min mjöööölk :´( dumma kattjävel!!

2008-12-07 @ 13:54:28
Postat av: Terese

haha:D

2008-12-07 @ 16:01:40
Postat av: Lina

haha fy fan vad åke är bra och tar emmas mjölk ! HAHAHAHAHA ! :D

2008-12-07 @ 22:13:41
URL: http://linalinneaolsson.blogg.se/
Postat av: emmaaaaaaaaaaa

nej åke var dum :( dummadumma åke !! :( han snattade !!! han borde åka in på kåken!! >:D:D

2008-12-08 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback