ONSDAG och bajs väder!

shoo nu skriver jag änligen efter lite inte klagomål men önskemål kanske!:D att jag ska börjar skriva!:P well here I am!
jag har haft fullt upp eller så har jag helt enkelt inte tagit mej tid till bloggisen, det har vart ganska mycket i skolnan nu med vrt projekt och mässan i fredags.

min morgon började inte bra. tåget var inställt, när jag skulle ta bussen halv 8 åkte den bara förbi hållpltsen, så jag fick lov att stå och fryska skiiten av mej i 45 min. i skolan har jag räknat matte som jag får lite panik på eftersom vi har prov nästa vecka och jag har mycket kvar! sen harjag skrivit alla idrotts frågor så det känns skönt!

idag hade jag tänkt tt träna men eftersom jag fortfarande är körkyld hoppade jag över det. så när jag kommer hem ska jag nog ladda ner gossip gilr och one tree hills och hoppa ner i min bed och soofta!

i söndags sov jag hos lovis och tänkte jag skulle få sova lite längre än vanligt, haha men sen på natten vaknar jag av att fisen ligger med laptopen och skriver.. jag brukar inte ha svårt med ljud när jag sov men jag kunde verkligenitne somna om! hoppas det gick bra ändå loddi:):)
igår följde jag och lovisa med pernilla hem och lagade mat det blev pasta och kyckling.. GÖTTGÖTT!


på fredag drar jag och emmis till estocolmo och hälsar på i åkersberga och jul shoppar, det blir skojskojskosj!:D

nej nu ska jag gå och göra nått vättigt, om jag hittar på nått annars drar jag nog hem!
PÖSSPÅER!


från artikel från dds hemsida! från mässan i bergströms gallerian i fredgas!
haha det var lite som inte stämde i artikelnmen det var ju skit samma!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback