torsdag- sista dagen i skolan innnan looovet!

yesyeysyes, idag slutar vi, känns ju för jävla sköönt!

igår fick vi sluta runt lunch, om man var klar med allt... så jag tog halv 12 tåget hem.. sen på kvällen skulle laget dela ut fika till alla gammlingar som spelar bingo på folkan, ja det sög ju ganska mycket! och ännu mera för vi bara var sisådär 6-7 stycken, vikket team work vi har i vårt lag!:P

jaja idag slutar vi iaf runt 11 tiden hoppas jag.. jag sitter i klassrummet nu och det värkar som vi ska se på film, tomten är far till alla barnen eller the nightmare befor christmas! tråkigt att jag har settbåda, men tomten far till alla barn kan man inte få nog av, den är sä jävla sjuk!:P

igår så laddade jag ner eagle eye, som jag ahr velat sett så länge! och den var skit bra, den blir också 1000 ggr bättre när Shia Laboufe är med, åååh jag är så kär i han!


nej nu ska jag stänga ner datorn, HEJSÅ LÄNGE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback