lördag!

jag har precis kommit hem från en av de bästa filmer jag har sätt! Twilight, den var ÄCKLIGT bra!
det som gjorde den ännu bättre var att vamyren i bilen är så jäkla snygg!

imorse cyklade jag till solana där jag mötte upp anna!:) vi solade sen cyklde jag hem igen. hemma duschade jag och sen tog jag en sväng till mormor och snicksnackade lite!
när jag kom hem lagade papi mat och jag satt här och latade mej.
till 9o tiden fick jag, anna och Lovisa skjuss in till borlänge för att se på BIO! filmen var värld varenda körv öre, den rekomenderar jag till alla där ute!

nej nu ska jag söva för imån är det träning kl 9 som gäller!
pussochgodnatt




menhothothot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är beredd att döda för att han ska vilja ha mig, beredd att bli dödad. Bara jag får leva, lr åtminstone som en vampyr, med honom. GOSH! HARRU LÄSHEN, vare bästa vi gjort på länge, nästan så vi lär gå å se den några gånger till...hmmm ! Sjukt att man kan bli så jävla hispig, men de e ju bara så-__-

Postat av: tessii

jaa fyfan alltså, så här har jag aldrig varit för en film nångång!:D:D

2008-11-23 @ 08:34:38
Postat av: Anonym

ja det måste vi göra om!:):)

2008-11-23 @ 08:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback