onsdag!

sho nu sitter jag i skolan.. imorse räknade vi matte och sen målade jag och frida bordet inne i vårt grupprum. GULT! vi får vell se hur det slutar:P
sen har vår grupp gått till ateljé grindefjäll och fotat och så frågade hon om vi inte ville ha balklännningar på mässan nästa vecka, och det vore ju jätte kul! men pinsamt eftersom alla kommmer glo på en:P sen har var jag och frida ner och köpte tråd till våra gardniner, men så när vi kom tillbaka hade vi varken undertråd eller synålar så charlotte skulle ta med det imån så vi kan bli klara nån gång.
efter skolan blire friskis med pernilla och maja. sen tar jag buss till borlänge och åker med far min hem. när jag kommer hem måste jag plugga ,mer matte, jag vill inte att det ska bli som förra provet,  ha ca 5 dagar på sig att räkna ett helt kapitel, nejfyfasen!

nu ska jag ta itur med ne engelska uppgift, HEJDÅÅ!

 
Rihannas hervé leger kjol är ju äckligt läcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback