torsdag!

aloha! idag hade vi fäktning på idrotten, det är rikitgt kul! vi som hade vart på första lektionen med fäktning var de ända som fick va med idag, tråkigt för demm som inte fick va med för det är rikigt skoj!
efter skolan mötte jag och pernilla upp loovis på ica, vi handlade lite käka sen tog jag och lovisa bussen hem till henna. vi har käkat och snicksnackat med emmis:):)
Sen fick lovisa lov att rusha till bussen så hon skulle hinna iväg till träninge. men snart därpå står hon och knackar ivrigt på dörre. när hon kommer in viskar hon att det är nån som står och spyr i trappuppgången!:P ahha skti läskigt sen så fick hon lov att kuta ner och jag stod och kolla så ingen tog henne!:P
så nu sitter jag här själv i lovis lya och är lite rädd sne när jag ska gå ut och möta henne, tänk om det kommer nån och spyr på mej!:P

aja nu ska jag kika på lite tv,
HA DeT BRA ALLA!:)

freesh bild!:Pahha


Kommentarer
Postat av: Lovii

JA, tänk, dekom ju nästan nån å spydde på dej.. :P haha lyckad är jag iaf XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback