fredag!

hejhej nu är det andra januari 2009! jag sitter här och har nyss sätt på the city, ojoj jag skulle göra vad som hälst för att få syssla med det hon gör! jag tror nog the city kommer bli lika poppis som the hills, om inte ännu mera. men jag hoppas att det blir en 5e sesong av hills det skulle ju va helt fantastiskt!

idag är det träning 2 till 4, jag känner mej inte så sugen för jag vankade med hals ont imorse meen sköt att få träna, ja det var ju cirka en vecka sen jag röre mej.. hha om man bortser från all pulka åkning:P

nej nu ska jag packa tränings bagen och sen ska jag plocka reda på mott rum som är en stor MESS just nu.. ovanligt för att va jag!

see you!

jag gillar den här låten skarpt, men jag gillar inte att titta på madonna, hon är ju inte så freesch tycker jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback